šešios trim, vizija

Sprogimo teorija: Šešios Trim vizija ir kas nutiko kovui?

Jau pirmuosius žodžius skaitydamas supranti, kad aš negaliu taip lengvai visko išpasakoti. O jei nepasiseks? O jei gausis kitaip? Na žodžiu, daug reikalų, tad prieš pradedant pasikalbėkime apie tikrus dalykus, o ne kokia mūsų vizija ar super idėjos.

Pirmas jų – nežinau ar tikrai supranti, kad šiandien tinkamiausias laikas prisijungti prie mūsų treniruočių? Laukiu tavęs ten! Žinoma, kitas tinkamas laikas – per įvadinę treniruotę. Lauksiu ir čia.

Antras – kovo nuveikti darbai ir pasiekti rezultatai jau apdoroti, tad žvigtelk žemiau ir pamatysi: kiek žmonių apsilankė, kiek pinigų uždirbome ir ką vertingo padarėme.

Kovas in a nutshell

Pradėkime nuo svarbiausios dalies visame tekste – PI-NI-GŲ. Ar ne? Na jei ir ne svarbiausia, tai tikrai įdomi, gi smagu žinoti kaip kitiems sekasi. Kaip ir rašiau praėjusiame laiške – Šešios Trim yra ne tik paprasti, bet ir atviri. Tad važiuojame.

Tai pirmas 99% aiškus mėnuo, per kurį žmonės išgraibstė net 51 rankų gamybos abonementą, kas mums sukūrė 1370 eurų pajamų. Kadangi su Mindaugu nusprendėme sau atlyginimų nemokėti* iki kol išvyniosime aiškų mūsų konceptą, tad išlaidos minimalios: buhalterija, mokesčiai, pirkiniai.

*Mokėsime minimaliai – tik tiek, kiek nurodo VMI, kad galėtume netrukdomai vykdyti veiklą kasdien.

BALANSAS IŠLAIDOS
Įplaukos iš abonementų +1370,00 eur Buhalterinė apskaita -33,80 eur
Išlaidos -62,33 eur Atlyginimas -1,60 eur
Mokesčiai -1,25 eur Kolonėlės akumuliatorius -26,93 eur
Viso +1306,42 eur Viso -62,33 eur

Jei žiūrėti viską iš veiklos pusės – įgyvndinome ne visai viską ką norėjome, tačiau visi darbai juda itin gera linkme. Esminiai buvo:

  • metų tikslai, apie kuriuos kalbu čia – Šešios Trim: Sprogimo Teorija
  • pranešti, kad ieškome trenerio (✓) ir 2 asistentų (✗). Šiai dienai visą tai jau paskelbta.
    ieškome asistentų
  • Suorganizuoti Lilės paskaitą ape mitybą. Dalis darbų nuveikta, dalis (patalpos, komunikacija) dar turi būti atlikta ASAP.

Veiklos buvo ir daugiau, tad jei smalsu – rašyk komentarą ir papasakosiu, o gaires, ką veikėme pateikiu žemiau.

P.s. spalvos:  nepradėta,  daroma, atlikta.

Šešios Trim, kovas, planas, Asana

Balandžio užmojai

Esminis prioritetas – surasti gerą trenerį, kuris būtų bent kažkiek panašus į esamus, kad įvedus jį į ritmą, kurtume dar daugiau treniruočių. O visą kitą – gėlytės. Bet veiklos yra įvairios:

  • greičiausiai išsmuksime sportuoti laukan. Kas nepamena, pridedu akimirkas iš vieno pirmųjų Game Day ir emocijų lauke[VIDIJO]
  • Jogė Lilė iš Rojaus Daržo papasakos apie Sveikos Mitybos Principus
  • Daug filmuosime, tad sek mus čionais
  • Atsiras papildomų treniruočių, pvz įvadai, kurie ypatingai svarbūs tiek naujokams, tiek veteranams, kad prisimintume ar teisingai atliekate pritūpimus, atsispaudimus, lentą ar elementarų kvėpavimą

Kitos veiklos ir balandžio prioritetai žemiau. Kaip visada – jei matai, kad gali mums kažkur padėti – just say, pasikalbame ir žiūrime, kuo mes galime būti naudingi vienas kitam!

šešios trim, balandis, asana

Be to, tikimės, kad balandį vėl truputį augsime ir žmonės nupirks apie 75 abonementus. Jei tu vienas iš jų – lenkiu prieš tave galvą, bo man ir kitiems treneriams žmonės patinka 🙂

Na, o dabar apie tai, ką žadėjau iš pradžių.

Vizija, kurios link mes judame: Treniruotės, kurios yra WoW

Nors Šešios Trim neapsiriboja tik sportu, tačiau šiai dienai ši dalis užima 90% viso ko, tad pasikalbėkime apie pirminę viziją, kurios link mes judame.

Pradėkime nuo svarbiausio – yra treniruočių ir yra treniruotės. 

Atkreipei dėmesį, kad treniruotės. yra kiek pasvirę? Dabar jau tikrai taip. Ok.

Kad išgautume šį pasvirimą, mes dirbame tarsi dviem frontais:

  • viename mes itin fokusuojamės į super paprastas ir kokybiškas treniruotes žmonėms,
  • kitame – į dalykus, kurie dar labiau buria žmones į kuriančią, aktyvią bendruomenę, kuri užsuką į sportą išsitaškyti.

O kad išgautume raudoną taškelį (.) – maksimaliai įtraukiame šią bendruomenę į kūrybą ir statome Šešias Trim kartu, pvz:

bendruomenė, šešios trim

Detales sutalpinau ant A4 lapo. Čia ir vėl yra spalvų:  nepradėta,  pradėta judinti,  įsivažiavę dalykai.

šešios trim, sportas, vizija

Šį kartą į detales nelįsiu ir nepasakosiu, kas yra mentoriai, pavykėliai ar kaip aš įsivaizduoju būrimąsi ne vien dėl sporto. Nors, manau, jau dabar darosi smalsu…? Bet apie tai sužinosi laikui bėgant. Šiandien tau pakanka žinoti, kad tai ką matai šiandieną mūsų treniruotėse ir veikloje, perkelsime visiškai į kitą lygį. Kuriame bus dar linskmiau, dar įdomiau ir dar kokybiškiau.

I’m telling u… Just sit & wait.

O dabar dėmesys išskirtinai tiems, kurie čia pirmą kartą ir dar nenutuokia, kas yra kas. Aha, Tau. 🙂

Šešios Trim, bendruomenė ir treniruotės.

Pradžiai nuo esmės – mūsų treniruotės nėra tinkamos visiems. Ir niekada nebus. Mes apie tai nė negalvojame.  Šios treniruotės gali būti geros tik vienai specifinei žmonių grupei. Likusiems čia aerobika, insanity ar kaip koks šešiolikmetis lepteltų – “briedas, kur vienas šukauja, kiti tūpčioja…“.

Kol kas aš nežinau ar tu patenki į šią grupę žmonių, vadinasi tu turi galimybę vieną kartą pas mus užsukti ir 112% išgyventi tai, ką išgyvena kiekvienas bendruomenės narys. Po jo, spręsime mes ar tau čia vieta, ar ne visai. Tad kai užsuksi, pasisakyk, kad esi naujas (-a), o aš parodysiu, kaip tą valandą išnaudoti maksimaliai gerai, bo negali žinoti, gal antro karto nė nebus.

Treniruotes, kaip minėjau, darome specifinei žmonių bendruomenei, kuri yra pamišusi dėl grupinių treniruočių, linksmos atmosferos ir visame kame persismelkusio paprastumo.

Kaip atrodo praprastumas sporte? Pirmiausia mes turime tik kokius 6 skirtingus, bet visiems žinomus pratimus: pritūpimai, įtūpstai, atsispaudimai, lenta, atsilenkimai, bėgimas. Tad tereikia priminti ir parodyti kaip juos daryti teisingai, o tada išmaišyti, pagreitinti, sulėtinti, įdėti pulsavimą, mažų šuoliukų, sujungti ir va, vos po 40 minučių šių pratimų mes kartu pasiekiame pirmą rezultatą – euforiją ir išsitaškymą. 🙂

Vėliau ir ypač jei pradedi tokį sportą derinti su tuo ką dedi pilvan, gauni ir ilgalaikį rezultatą – daugiau energijos, jėgos, ištvermės, pagerėjusi koordinacija, kintančias kūno formas. Bet šį kartą ne apie tai.

Šiai dienai pas mus 99% treniruočių vyksta tik su savo kūno svoriu. Jos būna skirtingos įvairiais aspektais:

  • jėgos, kardio, aukšto intensyvumo intervalinės (HIIT) treniruotes,
  • orientuotos į konkrečią raumenų grupę, viršutinei kūno daliai, apatiniai, o gal visam kūnui ar tik pilvo ir nugaros raumenims stiprinti,
  • kartais sportuojame po vieną, kartais porose, o kartais ir grupelėse,
  • treniruotėse sklando visokių raktažodžių: #plank, #tabata, #piramidė, #insanity, #ratukas

Viskas. Pirmam kartui pakanka žinoti, kad tvarkaraštis čia – mūsų bendruomenės facebook’e, o pirma Šešios Trim sprogimo teorijos dalis čia.

Visą kitą rekomenduoju prenumeruoti įrašius savo el. paštą, nes nu neduok Die, jei ką praleisi…

iki greito,
bėgantis ignas
(sek mane facebook’e)